loading...
آسمان...
majid بازدید : 433 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (9)

سلام دوستان

بالاخره با همکاری شما بر و بچه های گل پزشکی اولین قسمت این مجموعه اومد . لطفا آثار خود را به ایمیل گروه ما به نشانی : a3man@rocketmail.com ارسال کنید فقط اسم خود را حتما بنویسید .

غم هجر

 

سوز غم  و آه دل و  داغ  جان          اشک دوچشمان من ازتوروان

برگ  دلم  ازغم توگشته  زرد             راز دلم گشته  عیان  در جهان

دوری تو  بهر دلم آتش است             همچو لبت  گر بگشایی دهان

عشق توآرامش جان من است             همدم  من، یاد  تو  اندر نهان

عشوه­ی­توهوش من ازمن ببرد             باغ من ازسرو توگشته  جوان

روزوشبم، فکر توام  د رخیال            راز و نیازم  تویی  ای  مهربان

این غم  هجر تو ز سر بگذرد            سرچه رسد وه که رسدآسمان

این شب هجران تو و درد من           سوز تب و ظلمت شب  بیکران

رعدم­وبخروشم ازین­حال­خود           ابر دلم ، گریه  مکن  بی  امان

 

شاعر: مصطفی نعمتی زاد متخلص به رعد

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/05/15 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

مصطفي جان خيلي زيبا سرودي!شکلک
ميشه بگي چه جوري شد ك ب ذهنت اومد! شعر رو ميگم!!

این نظر توسط دانشگاه تهران در تاریخ 1392/01/12 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

ثبت نام دوره فشرده آموزشی کوتاه مدت و مقدماتی معارف مهدویت با عنوان "ره انتظار دوست"

پنج شنبه ها از ساعت 1-5 به مدت 5هفته

شروع دوره از تاریخ 1/22 تا آخر اردیبهشت ماه92

هزینه ثبت نام:5هزار تومان

اساتید دوره:حاج آقا قرائتی، حجت الاسلام و المسلمین آقایان پناهیان،اباذری، سعدی، حسن عباسی، دکتر همایون

همراه با ارائه مدرک معتبر از بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج الله فرجه شریف)

مکان برگزاری دوره : میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

جوایز دوره:1کمک هزینه سفر به کربلا، 30سفر به مشهد مقدس، سفر به مسجد مقدس جمکران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://roshananews.com/index.aspx?siteid=535&siteid=535&pageid=62105

این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/12/29 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود . بازم ادامه بدید . در ضمن لزوما هر معشوقی که شما نشناسی آنیموس نیست

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1391/12/27 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

ممنون ازنظراتتون.صدراجون هرکی اینجوری شعربگه که عاشق نیس لزوما.منم نیستم خیالت راحت!
ذفعه بعدی یه شعرشادتر(طبق نظرخانوم پهلویانی)باموضوع دیگه ای مینویسم!

این نظر توسط صدرا در تاریخ 1391/12/27 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

دارم کم کم برات نگران میشم مصطفی. راستشو بگو. گلوت کجا گیر کرده؟!!دی دی دی
از اونجا که در عالم ادبیات به مخاطب اینجور شعرا میگن آنیموس (معشوق خیالی)دعا میکنم: الهی به پای آنیموست پیر شی!!!دی دی دی
ولی از شوخی گذشته بسیار زیبا بود.شکلک

این نظر توسط Z.H در تاریخ 1391/12/26 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود خیلی زیاد،مخصوصا بیت هفتمش که عاااااالی بودشکلک

این نظر توسط F.G.pahlaviani در تاریخ 1391/12/26 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیباست .
باز هم بسرایید و چه بهتر خواهد بود اگر به جای درد فراق درباره ی داشته های زیبای زندگی باشه .

این نظر توسط کیانا کریمی در تاریخ 1391/12/25 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

واو!!!
خیلی عالی بود.
باز هم از اشعار زیباتون برامون بذارید.

این نظر توسط باقری در تاریخ 1391/12/23 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود مصطفی!شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 6,214